در ایسلند که نامزدی و ازدواج
نوشته شده توسط : alizadeh

در ایسلند که نامزدی و ازدواج هر دو به وسیله پول پذیرفته می شد حلقه، کمتر لازم به نظر می رسید چرا که توقع می رفت دختر هدایای خویش را نقدی دریافت کند، با این درحال حاضر حلقه در این کشور نیز به کارگیری می شد ولی به رنج حلقه انگشت اسم می گرفت چرا که به گونه های متفاوت از استخوان، سنگ، کهربای سیاه، طلا و جواهرات و نقره ساخته می شد و گهگاه زمان ها به حدی پهن بود که اجازه نمی اعطا کرد دست از آن عبور نماید . در مراسم نامزدی داماد چهار انگشت و کف دست خویش را از این رینگ عبور می بخشید و با این راه می توانست دست عروس خویش را بگیرد .

 
 
 
 


انگشتر
نامزدی و رده آن در جوامع فعلی حال هم رینگ و پذیرش آن گوشه ای از مراسم ازدواج است و عمده مردمان رینگ را در دست چپ خویش می اندازند گر چه برخی زنان اروپایی در دست راست هم از آن استعمال می کنند .
در بازه جدید، بعضی از رینگ های عروسی زنان در دو قسمت جداگانه ساخته می شود . یک نصیب به او داده می شود و او به عنوان انگشتر نامزدی به دست می اندازد تا وقتی که سفارش ازدواج را می پذیرد و قسمت دیگر در مراسم عروسی موقعی که هر دو به دست انداخته می شود . دو رینگ همچون یک رینگ به نظر می رسد .
انگشتر نامزدی و رینگ ازدواج در همه نقاط دنیا تنها نماد عشق و علاقه نیست، بله نماد تعهد نیز است . رینگ نماد دوام معاش هم است و این‌که عشق هرگز نقطه پایان نمی پذیرد . حلقه به معنای این است که فردی وفادار و صمیمی در معاش شخص وجود دارااست .





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: